Poznaj nasz zespół!
Dyrekcja naszej placówki
Iwona Wodzińska
Dyrektor, Opiekun Marzeń
Z nieukrywaną dumą prezentujemy serce naszej placówki – Panią Dyrektor Iwonę Wodzińską. Prawdziwego strażnika dziecięcych marzeń i aspiracji. Pani Iwona nie jest zwykłym dyrektorem; to mentor, inspirator i przewodnik po świecie edukacji i zabawy w Placówce Żłobkowo-Przedszkolnej „Skrzat”.
Jako dyrektor przedszkola i żłobka, osoba ta jest przykładem, że marzenia mogą się spełnić nawet po latach pracy w zupełnie innym środowisku. Początkowo związana z korporacyjnym światem, gdzie nierzadko priorytety i wartości bywają zupełnie inne, odkryła swoją prawdziwą pasję i życiowe powołanie w pracy z najmłodszymi. Dla niej praca z dziećmi, empatia oraz budowanie z nimi relacji na wysokim poziomie szacunku nie są tylko zawodowymi obowiązkami, ale czymś, co naprawdę kocha robić.
Utrzymywanie wysokich standardów i ciągłe ulepszanie placówki świadczą o jej zaangażowaniu i profesjonalnym podejściu do zarządzania, co przekłada się na jakość oferowanych usług. Priorytetem jest dla niej dobra atmosfera i demokratyczne zasady zarządzania, co sprawia, że zarówno pracownicy, jak i dzieci czują się tutaj jak w rodzinie.
Realizując swoje marzenie, założyła rodzinną firmę, co pozwala na jeszcze większe zaangażowanie i wspólne dbanie o dobro placówki. Życie prywatne także jest dla niej źródłem radości i spełnienia – jest żoną, matką dwójki dzieci, a także dumna babcią, co zapewne jeszcze bardziej zbliża ją do świata i potrzeb dzieci.
Poza pracą, jej zainteresowania skupiają się na filozofii stoicyzmu, co może pomagać w utrzymaniu równowagi emocjonalnej i skupieniu na tym, co w życiu najważniejsze. Pasjonuje się także psychologią i rozwijaniem relacji międzyludzkich, co jeszcze bardziej podkreśla jej empatyczne podejście do zarówno dzieci, jak i dorosłych. Jej życiowa droga i wartości, które wyznaje, czynią ją wyjątkową i inspirującą osobą na stanowisku dyrektora przedszkola i żłobka.
„Kochane Dzieci, Szanowni Rodzice, w naszym „Skrzacie” każdy dzień jest nową stroną w księdze dzieciństwa, którą razem zapisujemy. Zapraszam Was do świata, gdzie każde marzenie ma szansę na spełnienie, a edukacja jest podróżą pełną magii. Razem stwórzmy miejsce, gdzie radość i nauka idą w parze, a przyszłość naszych dzieci jest malowana najjaśniejszymi barwami wyobraźni.” – cyt. Iwona Wodzińska
Andrzej Wodziński
Złota rączka „Skrzata”
Z niezachwianym zaangażowaniem, Pan Andrzej, nadzoruje każdy aspekt życia „Skrzata”, dbając o to, by placówka była nie tylko bezpiecznym portem, ale także wyspą przyjemnych przygód dla najmłodszych. Jego zadania są wszechstronne i obejmują szeroki zakres obowiązków, co czyni go fundamentem codziennej działalności placówki.
Jego głównym priorytetem jest bezpieczeństwo – regularnie sprawdza i konserwuje wszystkie sprzęty, zabawki i urządzenia, by upewnić się, że są one w pełni funkcjonalne i nie stanowią zagrożenia dla dzieci. To on jest pierwszym punktem kontaktowym w przypadku jakichkolwiek usterek czy potrzeb napraw, szybko reagując, aby zminimalizować wszelkie przeszkody w normalnym funkcjonowaniu przedszkola i żłobka.
Pan „Złota Rączka” dba również o przestrzeń zewnętrzną, taką jak ogródek, uprawa grządek, który jest nie tylko miejscem zabaw, ale również ważnym elementem edukacyjnym, umożliwiającym dzieciom kontakt z naturą.
Dodatkowo, jest odpowiedzialny za zaopatrzenie przedszkola i żłobka w niezbędne materiały i środki, od artykułów biurowych po środki czystości i higieniczne, co gwarantuje płynne funkcjonowanie placówki na co dzień. Jego umiejętność negocjacji z dostawcami i zarządzanie zapasami są kluczowe dla efektywnego gospodarowania budżetem.
„Złota Rączka” to pracownik, na którego można polegać w każdej sytuacji. Jego elastyczność, umiejętności organizacyjne i techniczne, a także gotowość do działania sprawiają, że jest nieocenionym skarbem dla przedszkola i żłobka „Skrzat”. Jego codzienna praca i zaangażowanie mają bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo, komfort oraz rozwój dzieci korzystających z placówki.
Prywatnie mąż Pani dyrektor, co dodaje unikalnego wymiaru do jego obowiązków i zaangażowania. Jego bliska współpraca i komunikacja z dyrekcją przedszkola pozwalają na szybsze rozwiązywanie problemów i efektywniejsze zarządzanie potrzebami placówki.
Jako niezawodny partner, ma szczególnie osobiste zaangażowanie w dobrostan i rozwój przedszkola i żłobka.
ALEKSANDRA BRZOZOWSKA
Wicedyrektor, nauczycielka
Z wielką pasją i zaangażowaniem podchodzi do swojej roli pedagożki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, z głębokim zrozumieniem i specjalizacją w terapii pedagogicznej. Jej profesjonalna podróż, która rozpoczęła się w 2013 roku, obfituje w doświadczenia, które ukształtowały ją nie tylko jako nauczycielkę, ale również jako osobę. Z sercem otwartym na potrzeby najmłodszych, przeszła drogę od opieki nad maluszkami w żłobku do pełnienia roli przewodnika i mentora dla grupy „Tygrysów”, naszych najstarszych przedszkolaków. Każdy dzień spędzony z nimi to dla niej nieustanne źródło inspiracji i radości, obserwując ich ciekawość, wzrost i rozwój.
Jej edukacja i liczne certyfikaty w zakresie Pozytywnej Dyscypliny oraz Integracji Sensorycznej II stopnia itp. pozwalają na holistyczne i empatyczne podejście do każdego dziecka. Stara się tworzyć środowisko, w którym każde dziecko czuje się bezpieczne, rozumiane i wspierane w swoim indywidualnym tempie rozwoju. Wierzy w moc słuchania i dialogu, co jest fundamentem relacji z dziećmi, budując atmosferę pełną szacunku, zaufania i wzajemnego wsparcia.
Jako mama przedszkolnego Adasia, codziennie doświadcza, jak cenna jest każda chwila spędzona na wspólnym odkrywaniu świata, co jeszcze bardziej wzbogaca jej profesjonalne podejście. Osobiste pasje, takie jak miłość do książek, przyrody i zwierząt, wprowadza do naszych zajęć, by stworzyć bogate, kreatywne i angażujące środowisko edukacyjne dla dzieci.
Jest głęboko przekonana, że kluczem do skutecznej edukacji jest połączenie wiedzy, empatii i zaangażowania. Dąży do tego, by każde dziecko czuło się ważne, słyszane i zrozumiane, co uważa za fundament budowania solidnych podstaw na przyszłość. Jej misja to nie tylko nauczanie, ale przede wszystkim towarzyszenie dzieciom w ich podróży po wiedzę, samodzielność i radość z odkrywania siebie i otaczającego ich świata.
SPECJALIŚCI
Magda, aleksandra, martyna
Magdalena Klimiuk
Fizjoterapeuta, nauczyciel, instruktor
Pracując w placówce Magdalena wnosi nie tylko szeroką wiedzę i umiejętności techniczne wynikające z jej imponującego wykształcenia i licznych certyfikatów, ale również głęboką empatię i zrozumienie dla potrzeb rozwojowych dzieci. Jako magister fizjoterapii i wychowania fizycznego, doskonale rozumie, jak ważne jest wpajanie zdrowych nawyków ruchowych od najmłodszych lat. Specjalizacja w fizjoterapii sportowej oraz gimnastyce korekcyjno- kompensacyjnej pozwala jej precyzyjnie dobierać ćwiczenia wspierające prawidłowy rozwój fizyczny każdego dziecka.
Jej kompetencje jako technik masażysta, instruktor tańca, fitnessu, pilatesu, kulturystyki i aqua aerobiku, a także trener personalny, wzbogacają codzienne zajęcia w przedszkolu o elementy zdrowego stylu życia i dbałości o kondycję.
Jej tło artystyczne, zdobyte w Szkole Baletowej w Łodzi oraz doświadczenie jako zawodowa tancerka, przekłada się na niezwykłą zdolność do przekazywania pasji do tańca i ruchu. Integracja sensoryczna i metoda FITS, w której jest certyfikowanym specjalistą i diagnostą, umożliwiają jej pomoc dzieciom w harmonijnym rozwoju zarówno ciała, jak i umysłu.
Jako ambasador polskiej kultury przez 12 lat w zespole Mazowsze, nie tylko reprezentowała Polskę na światowych scenach, ale także zdobyła doświadczenie, które teraz może dzielić się z najmłodszymi, ucząc ich nie tylko tańca, ale także szacunku do tradycji i dziedzictwa kulturowego.
W placówce, z wyjątkowym połączeniem kompetencji, doświadczenia scenicznego i umiejętności pedagogicznych, tworzy środowisko, w którym każde dziecko może rozwijać swoje umiejętności ruchowe, tudzież szeroko pojętą zmysłowość, a także wyrażać siebie poprzez taniec i ruch, co ma kluczowe znaczenie dla ich ogólnego rozwoju.
Jako wieloaspektowa instruktorka, dzięki swej imponującej gamie ukończonych certyfikowanych kursów i szkoleń pokrewnych, przynosi do placówki nie tylko bogactwo wiedzy, ale również niezwykłą dynamikę i kreatywność w podejściu do każdej aktywności. Praktyka w różnych dziedzinach ruchu i terapii daje jej zdolność adaptacji do różnorodnych potrzeb dzieci i tworzenia programów, które są zarówno edukacyjne, jak i inspirujące.
Prywatnie, jako wulkan energii, żyje pełnią życia, czerpiąc radość z nowych doświadczeń, które potrafi przekuwać w inspirujące zajęcia dla dzieci. Swoją kolejną pasję do muzyki, wyraża grając na perkusji. Obecnie jej malutki synek jest dla niej źródłem nieograniczonej miłości i motywacji do tego, by każdego dnia dawać z siebie wszystko, będąc dla niego wzorem do naśladowania i twórczą siłą napędową.
Aleksandra Niedźwiecka-Oniszczuk
Psycholog
Aleksandra Niedźwiecka-Oniszczuk jest doświadczoną psycholog kliniczną, która swoje umiejętności zawodowe rozwijała przez wiele lat nauki i praktyki. Ukończyła studia na wydziale Psychologii w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, gdzie zdobyła solidne podstawy teoretyczne. Swoją wiedzę pogłębiała uczestnicząc w licznych kursach i studiach podyplomowych. Zdobytą wiedzę wykorzystuje w pracy z klientami różnych grup wiekowych, specjalizując się w terapii systemowej, behawioralno-poznawczej oraz psychodynamicznej.
Ukończyła studia podyplomowe w zakresie Psychologii Śledczej, co pozwoliło jej na zdobycie umiejętności niezbędnych w pracy z ludźmi w trudnych, często kryzysowych sytuacjach. Studia podyplomowe z Przygotowania Pedagogicznego oraz Psychologii Transportu poszerzyły jej perspektywę na problemy związane z edukacją oraz specyfiką pracy wymagającej skupienia i odpowiedzialności.
Jest również absolwentką kursu Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, gdzie nabyła kompetencje do przeprowadzania badań psychologicznych i wydawania orzeczeń psychologicznych osobom ubiegającym się o pozwolenie na broń lub posługującym się bronią.
Dodatkowo, jej kompetencje w zakresie diagnozy i terapii zostały poszerzone dzięki certyfikacji diagnostycznej w spektrum autyzmu ADOS-2, co jest kluczowe w pracy z dziećmi i młodzieżą.
Przez lata zdobywała doświadczenie zawodowe pracując w różnych placówkach medycznych i terapeutycznych, jak Mazowiecki Szpital Bródnowski czy Centrum Usług Psychologicznych dr Izabeli Krauze. Obecnie prowadzi własną placówkę „Kolejny Krok” (http://www.kolejnykrok.com/) w Komorowie, gdzie oferuje holistyczne podejście do terapii, współpracując z innymi specjalistami jak diagnostami integracji sensorycznej, pedagogami i logopedami.
W swojej pracy Aleksandra wykazuje dużą empatię i zrozumienie dla swoich pacjentów, co jest kluczowe w budowaniu skutecznej relacji terapeutycznej. Jej holistyczne podejście do pracy z pacjentami pozwala na kompleksową pomoc, dostosowaną do indywidualnych potrzeb i możliwości każdego z nich.
Martyna Ożga
Neurologopeda
Martyna to wyjątkowa osoba w naszej placówce przedszkolno-żłobkowej, która pełni rolę neurologopedy i specjalisty wczesnej interwencji logopedycznej, a także jest terapeutą ręki. Ukończyła studia neurologopedyczne na Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie oraz studia z zakresu logopedii ogólnej na Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Warszawie.
Jej bogate doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w przedszkolach terapeutycznych oraz poradniach psychologiczno-pedagogicznych, gdzie zajmowała się dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, dyslalią, autyzmem, afazją oraz z różnymi zespołami genetycznymi. Martyna specjalizuje się również w prowadzeniu logorytmiki, która łączy terapię logopedyczną z rytmiką, wspierając w ten sposób rozwój mowy i komunikacji dzieci.
Swoją wiedzę i umiejętności nieustannie poszerza, uczestnicząc w licznych szkoleniach i kursach, takich jak obsługa programu „MÓWik” dla osób niemówiących, różne aspekty logorytmiki, terapii ręki, wspomagania rozwoju mowy i komunikacji, a także specjalistyczne warsztaty z zakresu dyslalii i innych zaburzeń mowy, oraz wiele innych wartościowych szkoleń.
Martyna jest nie tylko profesjonalistką w swojej dziedzinie, ale również ciepłą i zaangażowaną osobą, która w swojej pracy terapeutycznej skutecznie łączy naukę z zabawą. Prywatnie jest mamą dwóch dziewczynek, pasjonatką podróży i aktywności na świeżym powietrzu, co dodatkowo wzbogaca jej podejście do pracy z dziećmi, czyniąc ją nie tylko ekspertem w swojej dziedzinie, ale również osobą pełną pasji i zrozumienia dla potrzeb najmłodszych.
🐝 ŻŁOBEK - GRUPA PSZCZÓŁEK 🐝
Natalia, marta
Agnieszka Konieczna
Marta Pieniążek
Nasza koleżanka, z sercem poświęconym pracy z najmłodszymi, od lat znajduje swoją życiową misję w otaczaniu opieką i wspieraniu rozwoju dzieci. Jej pasja zrodziła się w domowym zaciszu, gdzie jako matka trójki dzieci, po raz pierwszy odkryła radość i wartość edukacji oraz wychowania. Z czasem, jej pragnienie dzielenia się miłością i wiedzą wykraczało poza ramy rodzinnego ogniska, prowadząc ją do naszej „skrzaciej rodziny”, gdzie stała się nieodzowną częścią naszej społeczności.
Motywacja płynąca od dzieci, ich niezgłębiona ciekawość świata i niespożyta energia są dla niej nieustannym źródłem inspiracji i siły. To właśnie te niepowtarzalne chwile, gdy może być przewodnikiem młodych umysłów w ich codziennych odkryciach, sprawiają, że każdy dzień jest dla niej pełen znaczenia. Przekonanie o istotności swojej roli w życiu dzieci, w ich edukacji i pomocy w codziennych wyzwaniach, nadaje jej pracy głębokiego sensu.
Jej profesjonalne przygotowanie do pracy z dziećmi zostało ugruntowane na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, gdzie zdobyła specjalistyczną wiedzę na kierunku nauki o rodzinie. To wykształcenie nie tylko rozwinęło jej teoretyczne podstawy dotyczące wychowania i rozwoju dzieci, ale również umocniło przekonanie o wartości budowania zdrowych, wspierających relacji w środowisku rodzin i społeczności wychowawczych.
W naszym zespole jest ucieleśnieniem profesjonalizmu połączonego z głęboką empatią i zaangażowaniem. Jej osobista podróż i edukacyjne doświadczenia wnoszą do naszej placówki nie tylko wiedzę, ale także ciepło i zrozumienie, które są tak ważne w codziennej pracy z dziećmi.
🐸 ŻŁOBEK - GRUPA ŻABEK 🐸
NATALIA
Natalia Popławska
Natalia to opiekunka w żłobku, która każdego dnia zabiera swoją grupę w magiczne miejsce, gdzie radość i uśmiech są na porządku dziennym. Pracując z najmłodszymi od 13 lat, stała się dla nich niczym czarodziejka, która z łatwością wprowadza dzieci w świat wyobraźni, tańca i niezliczonych przygód. Jej zaangażowanie w rozwijanie własnych umiejętności poprzez uczestnictwo w kursach i webinarach świadczy o jej nieustającym dążeniu do bycia jeszcze lepszą opiekunką, co czyni każdy dzień w żłobku jeszcze bardziej magicznym.
Poza godzinami pracy, Natalia jest super bohaterką dla swoich dwóch córek, które są dla niej źródłem inspiracji i motywacji do ciągłego rozwoju. Jej rodzinne życie, pełne miłości i wzajemnego wsparcia, odzwierciedla się w profesjonalnym podejściu do pracy, gdzie każde dziecko traktuje jak własne, ofiarowując mu kawałek swojego serca.
Dla Natalii, szczęście, bezpieczeństwo i zadowolenie dzieci są najważniejszymi wartościami. Jej podejście do pracy opiera się na budowaniu silnych, pełnych zaufania relacji z dziećmi, tworząc wokół nich atmosferę pełną miłości i przygód. W jej obecności, żłobek staje się niepowtarzalną rodziną, w której każde dziecko czuje się wyjątkowo i bezpiecznie.
Natalia z jej magicznym podejściem do pracy i życia jest prawdziwym skarbem dla wszystkich dzieci i rodziców, którzy mieli przyjemność z nią współpracować. Jej pasja, pozytywna energia i nieustające dążenie do doskonałości w opiece nad najmłodszymi sprawiają, że jest nie tylko wyjątkową opiekunką, ale także inspirującą postacią dla innych.
🦒ŻŁOBEK - GRUPA ŻYRAFEK🦒
iwona, karolina, beata
Iwona Olczak
Opiekun żłobkowy. Zegar w sercu i mapy w oczach, to strażnika czasu i ambasador dalekich krain. Jej sumienność, punktualność to nie tylko cecha, ale fundament, na którym buduje porządek dnia pełnego przygód. Jej dni są precyzyjnie zaplanowane, a każda aktywność jest okazją do nauki i zabawy. Choć mniej opowiada o dalekich podróżach, jej metody pracy nasycone są głębokim zrozumieniem świata, które zdobyła dzięki własnym doświadczeniom.
Jest pasjonatką życia, czerpiącą radość z małych rzeczy, co inspiruje skrzaty do doceniania otaczającej ich rzeczywistości. Jej podejście wychowawcze, oparte na szacunku i zrozumieniu, pomaga budować silne, pozytywne relacje między dziećmi, ucząc je jednocześnie wartości takich jak tolerancja, ciekawość i współpraca.
Karolina Wacławiak
Karolina, zatrudniona w placówce Skrzat od 2014 roku, jest osobą ciepłą i profesjonalną. Jej edukacja i kwalifikacje, w tym kurs opiekuna i liczne certyfikaty m.in. z pierwszej pomocy, stanowią solidną podstawę do zapewnienia najwyższego poziomu opieki . Jednak to nie tylko formalne kwalifikacje czynią ją wyjątkową.
Karolina jest również ciągle na bieżąco z nowymi metodami wychowawczymi, co potwierdza jej ukończenie kursu pozytywnej dyscypliny. Jej podejście do opieki nad dziećmi, z naciskiem na bezpieczeństwo oraz uczenie się poprzez śpiew i zabawę, pokazuje, jak bardzo jest zaangażowana w rozwój emocjonalny i edukacyjny swoich podopiecznych. Jako matka Marysi i Ignasia, Karolina rozumie znaczenie budowania zaufania i bezpiecznej atmosfery, co z pewnością przekłada się na jej profesjonalne życie.
Empatia, z jaką podchodzi do każdego dziecka, sprawia, że rodzice mogą czuć się spokojni, powierzając jej swoje najcenniejsze skarby. Widać, że dla Karoliny praca w Skrzacie to nie tylko zajęcie, ale pasja i powołanie, które realizuje z pełnym zaangażowaniem i miłością.
Beata Wielogórska
Oddana i pełna pasji opiekunka, która z zaangażowaniem wspiera rozwój dzieci. Dzięki doświadczeniu jako opiekun w żłobkach i klubach dziecięcych oraz umiejętnościom animatora czasu wolnego, łączy swoje kwalifikacje, takie jak zaświadczenie z pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kursy wychowawcy wypoczynku i kierownika wycieczek, aby zapewnić dzieciom wszechstronną opiekę.
Jako opiekunka dzieci, Beata czerpie ogromną radość z tworzenia bezpiecznego, pełnego wsparcia i kreatywności środowiska, w którym dzieci mogą odkrywać świat, uczyć się nowych umiejętności oraz nawiązywać wartościowe relacje z rówieśnikami. Jej pasja do organizowania różnorodnych zajęć – od kreatywnych warsztatów plastycznych, poprzez wspólne śpiewanie i zabawy ruchowe, po czytanie bajek i naukę samodzielności – odzwierciedla jej zaangażowanie w pomoc dzieciom w ich rozwoju. Szczególnie interesuje ją rozwijanie u dzieci umiejętności społecznych, kształtowanie empatii i nauka współpracy w grupie. Jej celem jest, aby każde dziecko czuło się akceptowane i wspierane, a każdy dzień w przedszkolu był dla niego przyjemnością i okazją do nauki poprzez zabawę.
Jej życiowe motto, „Pomóc rozkwitnąć, dając wsparcie, cierpliwość i serce”, doskonale oddaje jej pełne ciepła podejście do opieki nad dziećmi.
🐬ŻŁOBEK - GRUPA DELFINKÓW🐬
Natalia, Jula, Ola
Natalia Pindor
Jako absolwentka psychologii na Uniwersytecie Warszawskim, ze specjalizacją w psychologii klinicznej dziecka i rodziny, ta osoba jest głęboko zaangażowana w zrozumienie i wspieranie rozwoju emocjonalnego dzieci. Jej edukacja i ciągłe doskonalenie poprzez uczestnictwo w różnych kursach są świadectwem zaangażowania w fachowe podejście do opieki nad najmłodszymi.
Jej głównym celem jest zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa emocjonalnego, co w praktyce oznacza tworzenie środowiska, w którym dzieci czują się akceptowane, rozumiane i kochane. Podkreśla znaczenie ciepła i wrażliwości w relacjach z dziećmi, co jest kluczowe dla ich zdrowego rozwoju emocjonalnego i społecznego.
Dzięki swojemu wykształceniu i pasji do psychologii, jest w stanie zastosować teoretyczną wiedzę w praktycznej opiece nad dziećmi, wpływając pozytywnie na ich rozwój i pomagając im w przezwyciężaniu trudności. Jej praca z dziećmi jest nie tylko zawodowym obowiązkiem, ale również wyrazem głębokiego przekonania o wartości wspierania młodych ludzi w ich drodze do dorosłości.
Julianna Radzanowska
Julianna jest osobą o wielkim sercu i ogromnej pasji do pracy z dziećmi. Jako opiekunka w grupie „delfinków” w placówce „Skrzat”, codziennie otacza najmłodszych nie tylko profesjonalną opieką, ale też ciepłem, które sprawia, że każde dziecko czuje się wyjątkowo i bezpiecznie. Jej edukacja i ciągle to nowe doświadczenie, w tym kurs wychowawcy kolonijnego oraz aktywny udział w obozach dla dzieci, są świadectwem jej zaangażowania i chęci ciągłego rozwoju w tej dziedzinie. Dodatkowo, ukończenie kursu opiekuna żłobkowego jeszcze bardziej poszerza jej kompetencje i zdolność do pracy z najmłodszymi, zapewniając opiekę dostosowaną do ich specyficznych potrzeb.
Julianna jest prawdziwą entuzjastką życia, co przekłada się na jej podejście do pracy. Fascynacja maluchami, ich niewinną miłością do otaczającego ich świata oraz niekończącą się ciekawością, inspiruje ją każdego dnia do bycia jeszcze lepszą opiekunką. Posiada niezwykłą zdolność do zarażania otoczenia optymizmem i wyrozumiałością, co czyni ją nie tylko wspaniałym opiekunem, ale i przyjacielem dla swoich podopiecznych.Jej rodzinny charakter i miłość do odkrywania nowych miejsc oraz ludzi dodatkowo wzbogacają jej życie zawodowe. Julianna umiejętnie wykorzystuje te doświadczenia, tworząc w grupie „delfinków” atmosferę pełną ciepła, akceptacji i wzajemnego szacunku.
Jest nie tylko duszą towarzystwa, ale i aniołem stróżem dla dzieci, gotowym każdego dnia tworzyć bezpieczną i pełną radości przestrzeń dla swoich małych przyjaciół. Jej pozytywne nastawienie, empatia i nieustająca chęć do pomagania są inspiracją dla wszystkich, którzy mają przyjemność z nią współpracować.
Oleksandra Skrynnyk
Jest studentką drugiego roku pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej, z głęboką pasją do pracy z dziećmi. Uwielbia organizować różnorodne zabawy i tworzyć prace plastyczne, które rozwijają kreatywność i sprawiają dzieciom wiele radości. Jej priorytetem jest, aby każde dziecko pod moją opieką czuło się bezpieczne i szczęśliwe, dlatego zawsze stara się budować z nimi ciepłą, opartą na zaufaniu relację.
Jest osobą radosną, ambitną i otwartą na nowe wyzwania, co motywuje ją do ciągłego rozwoju. Praca z dziećmi nie jest dla niej jedynie zawodem, ale przede wszystkim życiową pasją, która daje jej ogromną satysfakcję. Uwielbia również czytać książki, które inspirują ją do tworzenia nowych, kreatywnych zajęć, oraz spędzać czas na spacerach, które pozwalają jej na chwilę wytchnienia i regenerację. Te chwile spędzone na świeżym powietrzu dają jej energię do dalszej pracy i nowych wyzwań.
Aby jak najlepiej wspierać rozwój swoich podopiecznych, uczestniczyła w różnych szkoleniach, które wzbogaciły jej wiedzę i umiejętności. Wśród nich znajdują się takie tematy jak: „Gry i zabawy wspierające rozwój motoryki małej,” „Skąd bierze się agresja u dzieci i jak sobie z nią poradzić?”, „Jak rozpoznać i zrozumieć wysoką wrażliwość dzieci?”, „Dziecko przebodźcowane czy dziecko zmęczone – jak odróżnić te dwa stany?”, oraz „Integracja sensoryczna – zabawy i ćwiczenia dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.”
Każde z tych szkoleń dostarczyło jej cennych narzędzi, które mogę wykorzystać w codziennej pracy z dziećmi, pomagając im rozwijać się w atmosferze bezpieczeństwa, wsparcia i radości.
Urodziła się na Ukrainie i spędziła tam pierwsze lata swojego życia, które zawsze będzie wspominać z wielkim sentymentem. Od czternastu lat mieszka w Polsce, ale część mojego serca wciąż pozostaje na Ukrainie, gdzie mieszka duża część jej rodziny.
Z sentymentem też podchodzi do celebracji świąt na Ukrainie, które przynoszą jej ogromną radość. Mają one w sobie coś wyjątkowego, coś magicznego, co głęboko łączy ją z jej korzeniami i bliskimi.
W jej domu bliscy rozmawiają po ukraińsku, co pozwala na płynne posługiwanie się zarówno polskim, jak i ukraińskim językiem. Obie kultury i języki są dla niej nierozerwalnie związane z jej tożsamością. To one kształtują ją jako osobę, wypełniając życie bogactwem tradycji, które pielęgnuję i ceni każdego dnia.
🐻PRZEDSZKOLE - GRUPA NIEDŹWIADKÓW🐻
ANIA, AGATA
Anna Pietkiewicz
Pracując w „Skrzacie”, nasza koleżanka każdego dnia żyje swoim marzeniem, tworząc magiczne chwile dla dzieci, z którymi ma przyjemność spędzać czas. Jej praca to nie tylko spełnienie osobistych ambicji, ale również okazja do ciągłego rozwoju zawodowego i osobistego. Radość, jaką czerpie z codziennego kontaktu z dziećmi, jest nieoceniona i motywuje ją do nieustannego poszukiwania nowych sposobów na wspieranie ich rozwoju.
Jako opiekun, przykłada wielką wagę do tego, aby dzieci czuły się w jej obecności swobodnie i bezpiecznie. To podejście buduje atmosferę wzajemnego zaufania i akceptacji, co jest kluczowe dla prawidłowego rozwoju emocjonalnego i społecznego najmłodszych.
Poza profesjonalnym zaangażowaniem, jest również matką dwóch wspaniałych córek i pełni niezwykle ważną rolę rodziny zastępczej dla kolejnej dwójki dzieci. Ta dodatkowa odpowiedzialność podkreśla jej niezwykłe poświęcenie i miłość do dzieci, a zdobyte w ten sposób doświadczenie życiowe jeszcze bardziej wzbogaca jej pracę w przedszkolu.
Jej kompetencje są stale poszerzane dzięki udziałowi w licznych kursach i szkoleniach, takich jak kurs opiekuna żłobkowego czy szkolenia dotyczące różnicowania dziecka przebodźcowanego od zmęczonego, rozumienia wysokiej wrażliwości u dzieci, wprowadzania dyscypliny zgodnej z rozwojem dziecka, wspierania dziecka w rozumieniu i okazywaniu empatii, radzenia sobie z agresją u dzieci oraz organizowania zabaw sensorycznych. Każde z tych szkoleń nie tylko zwiększa jej wiedzę i umiejętności, ale również pozwala na jeszcze bardziej świadome i skuteczne wsparcie dla dzieci w ich rozwoju.
Jest dla nas wszystkich przykładem nieustającej pasji do pracy z dziećmi, a jej zobowiązanie do ciągłego samorozwoju i zastosowania najlepszych praktyk w opiece i edukacji dzieci jest inspiracją dla całego zespołu.
Agata Wasilewska
Agata, prywatnie znana również jako oddana mama, jest osobą, której serce i dusza należą do świata dzieci. Jej niezwykła przygoda z pracą z najmłodszymi rozpoczęła się dzięki własnej córce, która stała się inspiracją do pogłębiania swoich kompetencji pedagogicznych. Dla Agaty obserwowanie i wspieranie wszechstronnego rozwoju dzieci stało się nie tylko zawodem, ale prawdziwą życiową pasją, której nie zamieniłaby na nic innego.
Z nieukrywaną chęcią do ciągłego rozwoju, Agata poświęca swój czas na uczestnictwo w różnorodnych kursach i webinarach. Dzięki nim nieustannie poszerza swoje umiejętności i wiedzę nabytą podczas studiów pedagogicznych, co pozwala jej na profesjonalne przekazywanie swojej miłości i kreatywności w życiu zawodowym. To podejście sprawia, że staje się nie tylko opiekunką, ale prawdziwym superbohaterem w oczach dzieci i kolegów z pracy.
W jej obecności, żadne dziecko (i dorosły!) nie może się nudzić. Ciocia Agatka z łatwością angażuje młodszych i starszych w taniec, śpiew, rysowanie oraz zabawy, pielęgnując przy tym wewnętrzne dziecko. Tworzy atmosferę bliskości, wzajemnego zaufania i szacunku, które są fundamentem prawdziwej edukacji i wychowania. W jej towarzystwie, każdy dzień w „Skrzacie” to nowa, fascynująca przygoda, w której humor i lekkość przeplatają się z poważnymi lekcjami życia.
🐯 PRZEDSZKOLE - GRUPA TYGRYSKÓW🐯
Iryna, Karolina
Iryna Lazorchyk
Iryna pochodząca z Ukrainy, wnosi do Naszego świata edukacji ogromne doświadczenie i pasję, które ukształtowały się przez 29 lat pracy z dziećmi. Jako nauczyciel wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, pełniąc też 14 lat funkcję nauczyciela, a następnie piastując stanowisko dyrektora, wykazała się wyjątkowymi umiejętnościami w tworzeniu przyjaznego środowiska edukacyjnego. Poświęciła spory kawałek czasu na pracę w Wydziale Oświaty, wspierając dzieci z potrzebujących rodzin. Jej doświadczenie zawodowe świadczy o umiejętnościach zarządczych i wizji tworzenia środowiska sprzyjającego edukacji. Iryna jest zaangażowana w indywidualne podejście do swoich podopiecznych, co jest kluczowe dla efektywnego kształcenia i rozwoju osobistego każdego dziecka.
Jej ukraińskie korzenie mogą wzbogacać praktykę pedagogiczną o nowe perspektywy i metody, które służą wszechstronnemu rozwojowi każdego dziecka. Dodając elementy wielokulturowości i umożliwiając uczniom lepsze zrozumienie różnorodności świata. Jej umiejętność wdrażania indywidualnych metod podejścia do rozwoju osobowego każdego dziecka, połączona z kreatywnością i umiejętnościami organizacyjnymi, sprawia, że jest w stanie tworzyć inspirujące i edukacyjne środowisko, które jest ciepłe, otwarte i bezpieczne dla dzieci. Jako nauczycielka grupy “Tygrysów” wykorzystuje swój międzynarodowy background, doświadczenie zawodowe i osobistą pasję, by zapewnić najmłodszym najlepsze warunki do nauki i rozwoju.
Dzięki międzynarodowej współpracy z Peace Corps USA i indywidualnemu podejściu do uczniów, odzwierciedla wartości tej wielokulturowości i inkluzji, co jest szczególnie cenne w dzisiejszym globalnym społeczeństwie.
Karolina Radzanowska
Ciepła i życzliwa asystentka nauczyciela w naszym przedszkolu, której obecność stanowi źródło pozytywnej energii dla dzieci, rodziców i całego personelu. Jej otwartość na potrzeby i rozwój każdego dziecka przekłada się na atmosferę akceptacji i zrozumienia, co sprawia, że nasi mali podopieczni z radością przekraczają próg przedszkola każdego dnia.
Zaangażowanie i sumienność Karoliny w wykonywaniu swoich obowiązków są nieocenione, a jej naturalna zdolność do budowania ciepłych relacji z dziećmi czyni ją niezastąpionym elementem naszego zespołu. Praca z dziećmi daje jej dużo radości i jest okazją do uczenia się cierpliwości, co Karolina ceni za możliwość osobistego rozwoju i zrozumienia różnorodności charakterów młodych ludzi.
Poza pracą Karolina to osoba o szerokich zainteresowaniach, co wzbogaca jej osobowość i przekłada się na różnorodność podejść do edukacji i opieki nad dziećmi. Jej pasja do podróży i zwiedzania inspiruje do odkrywania świata nie tylko na mapach, ale i w codziennej edukacji przedszkolnej. Miłość do czytania, spacerów po lesie, pływania oraz wędkowania pokazuje dzieciom wartość kontaktu z naturą i aktywnego spędzania czasu. Dodatkowo, zamiłowanie do historii, szczególnie okresu II wojny światowej i powstania warszawskiego, uwydatnia głębię jej charakteru i umiejętność przekazywania wiedzy w przystępny sposób.
Jest szczęśliwą mamą wspaniałej czwórki dzieci. Dodatkowo zwierzęcy członkowie jej rodziny, kot i pies, podkreślają jej miłość do wszystkich żywych istot, ucząc dzieci empatii i odpowiedzialności za naszych mniejszych braci. To wszystko sprawia, że Karolina jest nie tylko wyjątkową asystentką nauczyciela, ale i inspirującą osobowością, która w znaczący sposób przyczynia się do budowania pozytywnego środowiska w naszym przedszkolu.
ZESPÓŁ WSPOMAGAJĄCY
Marta Harmala
Niezawodna i niezastąpiona ciocia, odpowiedzialna za sprawy porządkowe i kuchenne, która każdego dnia dba o to, by przestrzeń była czysta, schludna i przyjazna dla dzieci. Jej codzienne obowiązki obejmują przygotowywanie zdrowych i pożywnych posiłków, które dostarczają energii i są dostosowane do potrzeb naszych małych podopiecznych. Ta osoba to fundament naszej placówki. Jej praca, często odbywająca się za kulisami, jest kluczowa dla zachowania harmonii i dobrego samopoczucia zarówno dzieci, jak i personelu.
Jako wspomagająca siła „Skrzata”, nie tylko utrzymuje porządek, ale również przyczynia się do stworzenia atmosfery, która promuje zdrowie i dobre nawyki u dzieci. Jest to osoba nieoceniona, która swoją ciężką pracą i zaangażowaniem zapewnia, że każdy dzień w naszej placówce rozpoczyna się od czystości i kończy na sycącym, smacznym posiłku z ogromną dawką uśmiechu.